Welkom - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Sjoerd en Hilde - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Sjoerd en Hilde - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd en Hilde

24 Juli 2013 | Nederland, Nunspeet

Hallo allemaal!

Zoals de meeste mensen wel weten gaan Sjoerd en ik een rondje om de wereld maken!!!!

Zo'n plan is natuurlijk niet binnen 1 dag gemaakt. De aanleiding voor zo'n reis is dat Sjoerd in maart een telefoon kreeg van BNN. Hij had meegedaan aan een scheurkalenderactie van 3 op reis. Daar werd de vraag gesteld: 'waar zou jij heen willen op wereldreis en win twee vliegtickets!'. Sjoerd heeft wat landen ingevuld en opgestuurd. Et voila, gewonnen! En dan heb ik het geluk dat vriendlief mij mee wil nemen.

Voor een reis om de wereld moet je wel de tijd nemen daarom gaan we vijf maanden weg. We gaan naar de de landen Thailand,Taiwan, Australie, Nieuw-Zeeland en Amerika. De vliegtickets staan vast,maar voor 50 euro p.p. kunnen we één of meerdere tickets veranderen.

We zijn allebei niet bepaald het type persoon om voor elke dag een planning te maken. Natuurlijk hebben we allebei wel in onze hoofd wat we gedaan of gezien willen hebben per land, maar we hebben nog niets vastgelegd.

Hoeveel blogs we gaan schrijven weet ik nog niet. Niets moet, alles mag. Maar de ene keer zou Sjoerd wat schrijven en de andere keer ik. We zullen denk ik wel af en toe wat foto's op facebook zetten.

Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in. De voorbereiding is in volle gang. Een backpack, loneyplanets, i-pad, inentingen etc. Ik heb me ook over mijn angst voor lelijke wandelschoenen heen gezet. Ik moet er nu dan toch echt aan gaan geloven... Nog vijf weken werken om onze spaarrekening wat te spekken en dan op naar het land van de glimlach: Thailand!

Liefs Hilde

• 26 Augustus 2013 - 19:33

Oma:

Veel plezier wees voorzichtig Oma

• 27 Augustus 2013 - 19:43

Karin:

Hoi Hilde en Sjoerd,

Vanaf het oude "buuradres" willen we jullie een hele goede reis wensen en vooral heel veel plezier.
    Wat jullie ook mee terug zullen nemen in jullie rugzak..........het zullen in ieder geval heel veel mooie ervaringen zijn;-).
    Wij gaan jullie verhalen volgen,

Groeten van de 4 van 6
    De Luitjes

• 28 Augustus 2013 - 22:39

Ingmar:

Sjoerd let je goed op Hilde? En Hilde niet met vreemde mannen mee gaan hoor! En verder heeeeeeeeeeel veel plezier samen,. Maak er een onvergetelijke reis van. Horen en lezen graag jullie verhalen.

Liefs Ingmar x

• 28 Augustus 2013 - 22:49

Lisette:

Niet met vreemde mannen mee, eerst voorstellen! (ha ha)

Ontzettend genieten lieve mensen, en kom heelhuids terug met mooie herinneringen!
    Tot in USA (hopefully)

Dikke kus en goede vlucht maandag!

• 29 Augustus 2013 - 23:46

Petra En Lillian:

Hai Hilde en Sjoerd,

Jaaaaa! Wij gaan jullie volgen.
    Heel veel plezier samen. Geniet ervan.

Lieve groet, Petra, Lillian en kids.

• 01 September 2013 - 22:44

Chantal & Martin:

Hoi globetrotters,

Een goede reis en heel veel plezier!

Gr, Chantal & Martin

Dikke kussen vanuit Utrecht! Maak er wat moois van! X

• 02 September 2013 - 14:03

Imke:

Haaa!

Heel veel plezier, geniet van alle ervaringen en van elkaar!

Liefs van ons!
    Wesley, Imke en Evi

• 02 September 2013 - 23:37

Tante Gerda:

Heel veel plezier, goede vlucht(en) en trek je wandelschoenen aan, die lelijke , weet je wel, maar ze lopen goed.
    dikke kus

• 05 September 2013 - 10:02

Leontine, Chris En De Kids:

Hoi Hilde en Sjoerd,

geniet ervan, mooie foto'smaken. Dan kunnen we het ook allemaal een beetje meebeleven als jullie terug zijn.
    Liefs van ons

• 05 September 2013 - 22:55

Oom A3 & Tante Lieneke:

Goed aangekomen op jullie eerste bestemming?
    Voor het weer hadden jullie niet weg heven te gaan: het is hier tropisch.
    Geniet ervan!

kus van ons beiden uit Pijnacker

ps. we gaan jullie volgen.

• 08 September 2013 - 00:28

Grytsje En Jelle:

Hee Sjoerd en Hilde!
    Heel veel pret en wilde avonturen toegewenst op jullie reis, geniet ervan!
    Dikke kus van Jelle en Gryt

Verslag uit: Nederland, Nunspeet

Samen gaan wij de wereld rond!